Satın Alma Birimi
15 Nisan 2025

SATINALMA BİRİMİ

GÖREV VE SORUMLULUKLARI ;
1-Üst yöneticilerle beraber birimin ihtiyaçlarını tespit etmek ve satın alma sürecini başlatmak.
 2-Öncelik derecelerine, ödeme durumlarına, ödenek ve tasdikli iş programlarına göre
sorumluluğunda yürütülen satın alma işleri ile ilgili kayıtları tutmak.
3-Tüm satın alma listelerini değerlendirmeye almak ve kayıtlarını tutmak.
4-Mali mevzuata göre satın alma işlemlerinin yapılmasına yardım etmek.
5- Kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanmasında harcama yetkilisini ve gerçekleştirme görevlisini bilgilendirmek. 
6-Mali yıl bütçesinden satın alınması gereken işlemlerin belgelerinin hazırlanarak ödenebilir duruma getirilmesini sağlamak.
7-Her harcama için teklif ve istek belgesinin hazırlanması, piyasa araştırılmasının yapılmasını sağlamak,  satın alma ile ilgili yazışmaların hazırlanması ve takip edilmesini sağlamak.
8-Kurum  kaynaklarını verimli kullanmak.
9-Bütçe çalışmalarına destek vermek.
10-Kurumun etik kurallarına uymak, hassas ve riskli görevleri dikkate almak